About Us

My photo
Jynxville., Jynxstate., Brunei
Jynx, seven and seven only. everytime ya hear our names are mentioned, chills tingling down ya back. sorry, its not our fault we're this way. :)

Monday 29 November 2010

Top seven alasan remaja arah urang tua tua kan jalan jalan

1/ Aku kan jumpa kawanku. next year aku mana bejumpa lagi ni. (well, nda pulang ramai buat alasan cani tapi, alasan ani slalu effective baby :D, try to use it :D)

2/ Sebelum exam, aku kan fresh memory ku dulu. time exam, nada ada ni aku jalan jalan ah, nada ni nada. (kinda effective ; 60% effective)

3/ nda ku mau makan ni ah mun kita nda lapas aku bejalan (HAHAHA, YANG SATU ANI NAH, MAHAL BANAAAA)

4/ usin ku banyak sudah, apa ingau. (hanya effective kepada yang berwajib ; bausin nyamu pisinnya)

5/ skali seumur seidup, idup ani hanya sementara didunia. (HAHAHAHA, ani banaaa, nada hingau banaa, hancang!!)

6/ kaka kana lapas, abang kana lapas, anak buah kana lapas, aku BILA?! (well, ani hancur dunia ni ahh)

7/ skajap ganya ni, mana batah ni, sebelum magrib balik tah ku tu. (hang-out with friends, yatah masa nya kamu high tu nah, pukul berapa pun kamu nda lagi tau tu nah)

No comments:

Post a Comment