About Us

My photo
Jynxville., Jynxstate., Brunei
Jynx, seven and seven only. everytime ya hear our names are mentioned, chills tingling down ya back. sorry, its not our fault we're this way. :)

Tuesday 23 June 2009

update news about jynx

hmm.. hello to fellow readers and good day, my name is *sensored* and I am Jynx *sensored* member. I am here to write something about Jynx, as in update news.

masa ani cuti sekolah and saya, sebagai ahli Jynx, langsung inda bejumpa sesama Jynx. Hmm.. tau apa resultnya?? RINDU lah.. ehh, jawapan sanang atu pun inda tejawap? baik tah runding cikgu kamu supaya mengadakan extra class masa cuti ani. haha. asen ku.

apa abar si Sai? (the 1st, the tua) well, ia masani nada di Brunei.. Ia ke KL, tau apa KL? Kuala Lurah? oh bukan darlingg,, Kuala Lumpur sayangg ku.. yes. kapal terbang yang di naikinya baru berlepas masa hari Sabtu (**.06.2009) yess.. so my advice to sai; be careful and don't forget the olay-olay baby..

si eenbie (si ganas) masani sedang merindui si Minum,, semuanya pasal si minum.. masa atu ia gitau aku yang ia dinner sama si minum. wow how romantic kamu ahh.. walaupun dinner ia inda bawa aku, tapi inda apa, bapaku inda melapas jua bah, ahaha.. evaluation,, masa cuti ani si enbie sama si minum punya cinta sedang berputik.

si miming (si lalah) hmmm.. aku inda tau apa yang terjadi kepadanya masa cuti ani.. yang saya tau, saya sayang ia,, haha.. all I can say is have a fun holiday baby.

si ann (si tinggi) aku pun inda nampak batang idungnya masa cuti ani, so jawapan nya apa tadi darling? huh? ia ke gadong sama si H***z? no darling, the answer is I miss her! oh may God!! you are so not clever, I tell you, you need a tutor.. well enough about you, pasal kami pulangg.. so si ann masa atu ke gadong, tapi inda bejumpa pasal aku inda ke gadong, sal apa aku inda ke gadong? sal bapaku inda menyuruh. wawawa haha..

ah, yang anak sorang ani lagi tia.. nda ku nampak batang idungnyaa langsungg!! so jawapannya apa lagi sekali? wyndu? no darling sayang.. its rindu okay RINDU!! R to the I to the N to the D to the U: RINDU! ehh.. marah kau? sal apa? ah? banar pulang jawapan mu atu lurus ganya aku cakap salah sal ejaan mu atu FUKLINNUHHH!! hahha wo,, kau fuklinnuhh.. inda tau apa fuklinuhh kah? poklen bahh ehh.. paham? ohh yes paham.. bagus. next time you better get it right..

yang seekor ani.. problemma nya is solved.. alhamdulillah..

anak lagi satu ani well.. lagi tia inda jua ku nampak apa2.. haha okay so the answer is what? yes!! finally you got it.. rindu sayang rindu tapi lain kali inda kali payah buat mua marah kaliahh.. kita raikan dengan celery..

so Jynx will see you when the school reopens and we will jinx you. ;) love JYNX

No comments:

Post a Comment